2011. december 22., csütörtök

A Tiszaszederkényi Nyugdíjas Kör tagjainak szeretettel



"Szép jó napot mindenkinek! Csókolom! Sziasztok!"
Emlékeztek? Mindig így kezdtem a megbeszélést, ha Magdikát- nem nagy örömmel, de - helyettesítenem kellett. 
Emlékeztek? - kérdezem, mert mára már emlék számomra minden, ami a klubban történt az elmúlt 20 évben, hiszen én is nyugdíjas lettem. Látjátok? Hozzátok öregedtem!
20 év.... Majdnem negyed század! Hosszúnak tűnik, ugye?
De ha felidézem a Veletek töltött időt, úgy érzem, hogy nem is oly rég volt, amikor először beléptem a klub ajtaján. Sajnos úgy van az ember "megalkotva", hogy a szép, boldog évek gyorsan telnek, ám mert tudjuk, hogy ez így van, örülünk,  ha azt mondhatjuk: "Ez olyan régen volt? Nekem úgy tűnik, mintha ma lett volna."
Igen, nekem úgy tűnik! Valószínűleg azért, mert egy olyan közösségre leltem itt, amelyhez jó volt tartozni. Olyan emberekre, akikhez- bár voltak néha nézeteltérések-, mégis szívesen jöttem nap, mint nap, mert úgy éreztem, hogy egy nagy család vagyunk. Egy család, ahol előfordulnak néha gondok, problémák, de megértéssel, türelemmel, szeretettel, egymásra figyeléssel túl tudunk ezen jutni. És túl tudtunk!
Azt nem mondom, hogy soha nem akartam feladni, megfutamodni, de - higgyétek el, hogy őszintén mondom-, sohasem Miattatok! Ha bántás ért régi vezetőim részéről és azt gondoltam, hogy jobb lenne talán máshol, mindig eszembe jutott, hogy Miattatok, Értetek érdemes, Miattatok maradnom kell!
Maradtam, és úgy jöttem el nyugdíjba, hogy elmondhatom, felnőtt életem legszebb 20 évét töltöttem itt!
Név szerint nem tudom megköszönni Nektek az elmúlt éveket, ezért köszönöm Mindnyájatoknak, hogy itt lehettem, és úgy írhatom ezt a visszaemlékezést, hogy közben végig homályos a szemem.
Karácsony közeleg, és én azt kívánom , hogy a szeretetet, törődést ne csak ezen az ünnepen érezzétek! Legyen Veletek a hétköznapokon is!
Szép jó napot Mindenkinek! Csókolom! Sziasztok!

2011

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése