2012. január 1., vasárnap

Beköszöntött.

Hát ez is eljött! Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nagyon vártam. Mert mit várjak rajta? Azt, hogy egy évvel öregebb lettem? Azért, ha jól belegondolok, lehet, hogy mégsem olyan nagy baj az, hogy öregszem. És ha így öregszem még vagy 30-40 évig, talán még azzal is kiegyezek, hogy a szilveszteri csirkeszárnyaim far-háttá reinkarnálódjanak. Bár azt ígéri a főnök az egyik közösségi oldalon, hogy a "20102"-es esztendő jobb lesz, mint amilyen az óesztendő volt. 
Íme: "Azt kívánom Önöknek, hogy a 20102-es év mindannyiunk számára a remény éve legyen. A Jóisten őrizze meg biztonságban a hazánkat, a családunkat és az otthonunkat. Isten éltessen mindannyiunkat, boldog új esztendőt kívánok"
Én hiszek neki! Ez esetben viszont meg kell toldani a fent említett éveket még néhánnyal. Na és aztán! Mi az a pár év nekem? Igaz, hogy akkor túlélem Matuzsálemet, de kérem szépen! Felsőbb parancsra teszem! És ha ott fent ilyesmit ígérnek, van okom kételkedni benne? Ugye, hogy nincs! Most már csak az a dolgom, hogy türelmesen kivárjam ezt a kis időt. De tessék mondani! Addig is, amíg ez eljön, nem lehetne valahogy kibulizni, hogy a 2012 is jobb legyen, mint amilyen az előző volt?

Szóval 2012. Újév.
Ilyenkor az emberek fogadalmat tesznek, meg mérleget készítenek az előzőről. Nekem is meg kellene fogadnom valamit. De mit? Valami olyat kellene, amit be is tudok tartani. De abban meg mi a pláne? Nem is fogadok én meg inkább semmit! Viszont mérleget csak kéne készítenem, ha nem akarok teljesen kilógni a sorból. Akkor mérlegeljünk!
Mérlegeltem, jelentem, és a mérleg azóta jól eldugva a sufniban. Pedig a szárny nem is volt olyan kövér!
Nem is mérlegelek tovább, mert szeretném megőrizni a vidámságomat, optimizmusomat, a jövőbe vetett hitemet! 
Azért van egy kis kaján vigyor az arcomon, mert a mérlegelésnél rájöttem, hogy az ellenségeim is velem öregszenek! És remélem, híznak is!
Öregedjetek még Ti is sokáig- na jó, hízni nem muszáj-,  aztán köszöntsük majd együtt a 20102-es esztendőt! Természetesen csak azután, miután buliztunk egy jót 2012-ben! :-)
Sziasztok addig is!
vadrózsa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése